2011/10/30

オレったら。

今日は作業着じゃなく、私服Dayで店でブイブイ言わせてましたが一人もお客さんが来ないっていうモッコリした日でした。
んも〜せっかくオメカシしたのに〜
 
と、思いクレヨンしんちゃん状態のオレったら。
この前入手した12インチのレコード達!
この画像見れば僕の好みはわかるよね?
んも〜せっかくオメカシしたのに〜〜〜〜
 
ん、ん、ん…昨日の結婚式の余興のTバックがこするれたのか、若干お尻の○がすっぱい感じ。
誰かオロナインプリーズ!!  

5 件のコメント:

  1. Hi, I do think this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I am going
    to come back yet again since i have saved as a favorite it.
    Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.


    Feel free to visit my webpage: モンスタービーツ

    返信削除
    返信
    1. このコメントは投稿者によって削除されました。

      削除
  2. I'm not sure why but this weblog is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll
    check back later on and see if the problem still exists.

    Here is my website - プラダバッグ

    返信削除
  3. Hi.Thank you for your mail.

    返信削除
  4. Hi.Thank you for your mail.

    返信削除